ko tik nepadarysi dėl klientų

gavau nerealią užduotį – parašyti kažkokiam klientui vestuvinę kalbą. tokio pobūdžio darbų tikrai nesitikėjau. iš viso gyvenime dar neteko rašyti kalbų – o ką bekalbėti apie vestuvines. nei jaunikį pažįstu, nei jaunąją, o su keletu tipiniu banalybių šį kartą irgi neišsisuksiu, taigi, tiesiog nežinau, nuo ko man pradėti.

iš kitos pusės – kokie nenuoširdūs šiais laikais žmonės… čia juk ne prezidento kalba tautai, o draugo kalba draugams – niekas juk pernelyg nesikabinėtų prie kiekvieno žodžio ir nepyktų už nelabai originalias mintis, tačiau nuoširdumą tikrai įvertintų. suprantu, kad ne kiekvienas moka gražiai suregzti sakinius, bet viena yra kažkam duoti ištaisyti, praturtinti, pagražinti ir stilistiškai sutvarkyti kalbą, visai kas kitą – tiesiog užsakyti ją. nejaugi taip neturime ką pasakyti artimiems žmonėms?

3 Atsakymų į “ko tik nepadarysi dėl klientų”

  1. Slave kalbėjo:

    Manau, kad tai urbanizacijos poveikis.. O šiaip aš visiškai sutinku, kad tokias kalbas reikia ruoštis pačiam, o ne iš reikalo užsisakinėti..

  2. Sveikas kalbėjo:

    Man kai kurios prezidento kalbos primena panašias vestuvines prakalbas…

  3. neAnonymous kalbėjo:

    o tu atsisakyk ir nerašyk. aš kelis kartus esu atsisakęs rašyti sveikinimą gimtadienio progą – verslo tekstai yra verslo tekstai, o sveikint su g.d. žmogų, kurio nė velnio nepažįsti..

Būtinai palikite komentarą: